מדידות אדריכליות עם פורת מדידות

כשאדריכל מכין תוכנית עבודה עבור לקוח, קרי תכנון לבנייה ועיצוב הבית, באופן טבעי הוא צריך לדעת באיזה גודל המבנה, מה החלק היחסי של כל חלל וחדר, מה המידות של כל חלק ושטח במבנה, ובפרט מה יהיו המידות של כל פריט ומרכיב בו הוא בוחר או נדרש להשתמש במבנה. 

למשל, אם אדריכל מתבקש לתכנן בית, והוא מעוניין לדעת עם מה הוא יכול לעבוד במטבח, בין אם זה שטח החלל כולו ובין אם זה כיצד לחלק את השטח לחלקים שונים, על פי מרכיבים וחומרים, אזי שעליו לדעת מה הן המידות באופן אופטימאלי. בהתאם הוא יוכל לבצע הדמיות שונות, הן בשביל לראות ללקוח מה האפשרויות שעומדות לפניו והן בשביל לייצר תוכנית עבודה נכונה ומדויקת. 

חברת פורת מדידות מתמחה בכל הנושא להיבטים של מדידות עבור אדריכלים ומעצבים, באופן שמאפשר להם לא להגיע בכלל אל בית הלקוח אלא להשתמש בחומרים שהחברה מספקת להם ולעבוד איתם. כמו כן, החברה משתמשת בתוכניות הדמיה ועיצוב שמאפשרות לבנות את המבנה בצורה מדויקת בתוכנה, מה שנותן כלי עבודה הרבה יותר פרקטי ומדויק ללקוחות של החברה. 

כיצד זה מתבצע בפועל?

תהליך העבודה של פורת מדידות הוא מאוד פשוט. ברגע שבית עסק פונה אליהם, אז הם יוצרים קשר עם הלקוח שלו, תוך 48 שעות מגיעים אליו אל המבנה ומתחילים לבצע מדידות. המדידות מבוצעות באמצעות לייזר, כאשר אפשר להשתמש גם באופציה של מדידות אחרות במידת הצורך אך זו המדידה האפקטיבית והמדויקת ביותר. 

לאחר מכן צוות החברה מתחיל להכין את הקבצים עם כל המדידות, הנתונים והפרטים הרלוונטיים. עם סיום תהליך ההכנה הם נשלחים לבית העסק, על מנת שהאדריכלים והמעצבים יוכלו לעבוד איתם. 

חשוב להבהיר, תהליך המדידה מתבצע מספר פעמים בשביל לוודא שאין שום טעות וכל הנתונים מדויקים. כמובן שלכל שאלה או דבר אחר, ניתן לפנות אל צוות החברה ולקבל ממנו מענה כולל ושלם אודות השירות שניתן, המדידות והקבצים. 

 

למה חשוב לבצע מדידות אדריכליות וכיצד הן עוזרות בתהליך התכנון?

לפני שנסביר מדוע חשוב לבצע מדידות ואיך הן יכולות לעזור בתהליך התכנון, חשוב להדגיש, שהמדידות אינן מתבצעות אך ורק על פני כל המבנה ולא רק במקרים בהם יש צורך לבצע תהליך תכנון ועיצוב של מבנה מסוים. 

אפשר להשתמש במדידות גם במקרים של עבודות ספציפיות, נקודתיות על פי הצורך של הלקוח. כלומר, אם מבצעים אצלו עבודה של הרכבת מטבח, הרכבת אמבטיה או כל דבר אחר, אזי אפשר להשתמש בשירותי מדידה לשם כך. כמובן שזה גם חלק מתהליך המדידה לצורך תכנון שלם וכולל. 

ההסבר מדוע צריך לבצע שירותי מדידה מדויקים, היא בשביל למנוע מצב שתהליך התכנון לא יהיה מדויק או שכתב הכמויות יהיה חסר. נניח ואדריכל התבקש לתכנן מבנה והוא צריך להגדיר איך ייראה המטבח ובאיזה גודל יהיו הארונות, אזי בעזרת מדידות מדויקות ונכונות יהיה אפשר לקבוע את זה, וכן יהיה אפשר לתכנן את תהליך הבנייה והעיצוב כמו שצריך. זה נכון לגבי תהליכי מדידות והדמיות פנים וכן הדמיות חוץ. 

כל המדידות ניתן להכניס אל תוכניות הדמיה אדריכליות ואז יהיה קל יותר לייצר תוכנית עבודה וכמובן להציג אותה בפני הלקוחות. בצורה כזו, כל לקוח יודע בדיוק מה הוא מקבל, הוא יכול לראות את הדברים במידה וביחס המדויק. זה הרבה יותר נוח ונכון, הן עבור האדריכלים ואנשי המקצוע והן עבור הלקוחות עצמם. 

 

למה מומלץ לבצע הדמיות לייזר?

בפורת מדידות מבצעים מדידות לייזר ולא מדידות ידניות כפי שנהוג בלא מעט מקומות, ההסבר לכך הוא שמדידות אלו נחשבות הרבה יותר מדויקות, הרבה יותר ברורות, ומספקות לבעלי המקצוע את כל המידע שהם צריכים לקבל. לכן אפשר לסמוך במאה אחוז על המדידה ואין סיבה לחשוש שמא היא לא מדויקת ואין צורך לחזור עליה. 

המדידה מתבצעת כמובן על ידי אנשי מקצוע שמתמחים בכך ויודעים כיצד לבצע מדידות בצורה נכונה ואחראית. הם מספקים לבעלי המקצוע את כל המידע, הן על אופי המדידה והן על התוצאות שהיא סיפקה. 

צריך לזכור, כל טעות קטנה יכולה לעלות הון עתק הן עבור בעל המקצוע והן עבור הלקוח שלו. כל טעות קטנה יכולה גם לגרור לשרשרת טעויות ולרשלנות עצומה. נניח והמידות שמתקבלות כתוצאה מהמדידה אינן נכונות, זה אומר שכל תהליך התכנון אינו מדויק, מה שמוביל לכך שתהליך העבודה יהיה לא נכון. אם מגלים זאת מיד, אז אפשר לתקן ואז כל מה שהתבזבז זה זמן, אך אם מגלים את זה אחרי שכבר מתחילים בתהליך העבודה בפועל, אז הנזק עלול להיות מאוד משמעותי. לכן חשוב שהתהליך יתבצע באופן מדויק באמצעות מדידות לייזר. 

 

לא רק מדידות והדמיות פנים

לפני סיום, כפי שציינו, תהליך המדידות וההדמיות יתבצע הן בחלק הפנימי של המבנה והן בחלק החיצוני, קרי הדמיות חוץ. זאת במטרה שיהיה אפשר לקבל מידע מדויק גם על החלק החיצוני של המבנה ויהיה ניתן לתכנן ולעצב אותו בצורה נכונה. 

הדמיות חוץ מתייחסות הן לחלל הפתוח והן לחללים ואלמנטים שונים אותם נהוג להתקין בחלק החיצוני של המבנה. הם יתבצעו באופן מדויק ומסודר. 

צור קשר